Slunečníky od Montisu daly Evropě stín i řešení reklamního smogu

Od Francie až po Etiopii chrání před sluncem hosty restaurací nebo hospod slunečníky od moravské firmy Montis. Ta uspěla při exportu i díky tomu, že našla chytré řešení, jak vyhovět současné poptávce měst po snížení vizuálního smogu a množství křiklavých barev v ulicích.

Od Francie až po Etiopii chrání před sluncem hosty restaurací nebo hospod slunečníky od moravské firmy Montis. Ta uspěla při exportu i díky tomu, že našla chytré řešení, jak vyhovět současné poptávce měst po snížení vizuálního smogu a množství křiklavých barev v ulicích.

Spojit reklamu, stín a komfort. Tak stručně shrnuje své poslání rodinná firma Montis z Kroměříže. Na trhu je už od roku 1993 a postupně začala vyrábět ve vlastní továrně slunečníky, markýzy, eventové stany i další vybavení pro reklamní akce. Obrat firmy se pohybuje kolem 100 milionů korun ročně, přičemž až čtyřicetiprocentní podíl na tom má export reklamních slunečníků.

Ty lze vidět nejen na zahrádkách tuzemských hospod a restaurací, ale firma je úspěšně dodává i zákazníkům v Evropě či Africe. K hlavním exportním cílům zatím patří Německo, Francie, Maďarsko Benelux či Rakousko. Mezi zákazníky Montisu se ale zařadily třeba i pivovary až z Keni nebo Etiopie.

Montis patří k průkopníkům ve svém oboru díky tomu, že inovuje slunečníky a potisk v rámci ekologických trendů, i co se týče technického řešení. „Byli jsme například první, kdo uvedl na trh slunečník s teleskopickou konstrukcí. Ta inspirovala ostatní výrobce a nyní jde o nejpoužívanější typ slunečníku vůbec,“ říká Tomáš Neudecker, výkonný ředitel a spolumajitel společnosti.

sinfin.digital