Vydavatelství A11 přichází o klíčové lidi. Odešel šéf obchodu, redakcí i strategického rozvoje

Vydavatelství A11 podnikatele Aleše Zavorala opouští klíčoví zaměstnanci na vedoucích pozicích. V krátkém sledu několika měsíců vydavatelství přišlo o obchodního ředitele Davida Korna, ředitele redakcí Jana Štolla, ředitele marketingu a strategického rozvoje Jana Kulicha a šéfredaktora jednoho z nejvýraznějších printových titulů vydavatelství – Mladý svět – Jana Januše. 

Vydavatelství A11 čelí výraznému personálnímu odlivu. Vše svým odchodem během prázdnin „odšpuntoval“ ředitel redakcí a online titulů A11 Jan Štoll, který podle středeční informace nastupuje do vydavatelství EMPRESA MEDIA, kde nově povede čtrnáctideník Týden. Štoll do pozice ředitele redakcí A11 nastupoval teprve letos v lednu. Během prázdnin vydavatelství opustil i ředitel obchodu David Korn, který bude nově zastávat stejnou pozici ve vydavatelství Mafry. 

V posledních týdnech došlo k dalším dvěma významným odchodům. Tento týden svůj „exit“ oznámil ředitel strategického rozvoje a marketingu Jan Kulich. „Po pěti letech odcházím z mediální skupiny A 11. Být u rozvoje největších bezplatných lokálních novin Náš Region, uvádět na trh odborné a prémiové tituly, být u zrodu nové TV a pořádat významné eventy stálo za to,“ uvedl Kulich na sociální síti LinkedIn. A do čtveřice vydavatelství opouští i šéfredaktor časopisů Mladý svět a Lawyers & Business Jan Januš. 

Stuchlík: Média v přechodu. Pod povrchem to bublá nejen na Markíze

Podle ředitele vydavatelství A11 Aleše Zavorala jsou změny přirozené. „Primárně situace souvisí s tím, jak rosteme a současně aktivně měníme strukturu mediálního domu,“ vysvětluje pro INFO.CZ Zavoral. 

„Nyní dokončujeme několik strategických kroků v podobě jak vnitřních změn, tak akvizic a rozšiřování portfolia mediálního domu A11. S tím souvisí i personální změny. Klíčové pozice máme již buď nově obsazené, nebo finalizujeme dohody o budoucí spolupráci. Konkrétní změny a jména kolegů odpovědných za agendy v novém nastavení oznámíme pravděpodobně na přelomu roku,“ dodává šéf vydavatelství.

Mediální skupina A11 vznikla před 12 lety, historicky vyrostla na bezplatném regionálním týdeníku Náš Region, kromě něj vydává i časopisy Mladý svět, Sorry a další odborné a lifestylové tituly. Loni skupina spustila vysílání celoplošné televize A11.

🔥🗞️ Přidejte si INFO.CZ do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Díky.

Zavoralova mediální skupina chce miliardový obrat i práva na Fortuna ligu. „V prime-time se postavíme velkým televizím,“ říká Aleš Zavoral

Není možné, aby média někdo donekonečna sponzoroval. Mediální byznys Španěla a Pavlíčka letos skončí ve ztrátě

sinfin.digital