Audioverze
V těhotenství si Lucie Ježková krátila dlouhou chvíli tím, že si šila výbavičku pro svého ještě nenarozeného syna, dnes stojí v čele firmy By Luci, která je největším výrobcem ručně šitých výrobků pro miminka v Česku. „Když jsem začínala, viděla jsem v tom obrovský potenciál, prakticky neexistovala konkurence. Byla to díra na trhu,“ vzpomíná Ježková, která má za sebou hodně úspěchů, ale i neúspěchů, z nichž se poučila a které ji posunuly dál. Podle Ježkové je notnou součástí úspěchu prezentace na sociálních sítích. „Je to v dnešní době nutnost,“ říká jednoznačně.
Ježková v nové epizodě podcastu Podnikatelka vysvětluje, proč jsou sociální sítě v dnešní době pro podnikání v jejím oboru nezbytné. „Tvoříte tam příběh, říkáte zákaznicím něco o sobě. Nabyla jsem dojmu, že české ženy mají rády reality show a my je takto pustíme do dílny, kde vidí, kdo pro ně šije, že to není žádná anonymní švadlena a mohou se v různých anketách i zapojovat do dění. Bez toho prorazit už nejde,“ popisuje současnou situaci Ježková. „Spolupracujeme i s několika influencerkami, ale vzhledem k tomu, že sami máme základnu devadesáti tisíc sledujících, to není tak nutné. Důležitější je pověřit správou sociálních sítí a reklam na nich někoho, kdo tomu opravdu rozumí,“ dodává Ježková s tím, že i díky změně agentury spravující sociální sítě dosáhla firma By Luci v prvním čtvrtletí letošního roku rekordní tržby.
Proč je individuální přístup k zákaznicím důležitý? Co ovlivňuje designy dětských výbaviček? Poslechněte si celý podcast.