Potřebujeme nabíječku a stálý zdroj energie i sami pro sebe, říká Kateřina Kadlecová ze společnosti USSPA

Audioverze

Kateřina Kadlecová vystudovala Masarykovu univerzitu v Brně, kde se věnovala oboru obchod a marketing. Během studií již pracovala v rodinné firmě USSPA, která se specializuje na výrobu vířivek a swim spa. V roce 2011 se stala majitelkou této úspěšné společnosti poté, co převzala vedení od svého otce. USSPA si upevnila pozici jedničky na českém trhu a své výrobky exportuje do více než dvaceti zemí po celém světě.

Během svých studijních let v Americe se Kateřina Kadlecová nadchla pro dva zdánlivě nesouvisející obory: vířivky a marketing. Po návratu se rozhodla hlouběji věnovat marketingu, který úspěšně vystudovala na vysoké škole. Její nápad na propagaci domácí regenerace skrze wellness produkty zaujal jejího otce, zakladatele firmy USSPA. Kateřina se od začátku aktivně zapojovala do rodinného podniku a po ukončení studií se stala nedílnou součástí týmu. Nyní společnost, která v období covidu zaznamenala obrovský růst, vede. 

V podcastu Podnikatelka Kateřina Kadlecová detailně popisuje anabázi firmy, veškerou péči o vířivky i motivace a přání zákazníků. Zavzpomínala i na první prodané spa: „Zákaznice, která vířivku potřebovala k rehabilitaci, si vybrala model Baronka v červeném mramoru. Tehdy byl módou tento typ vzoru, nabízeli jsme rovněž varianty v zeleném a modrém mramoru. Dnes by se však již takové barvy neprodávaly, naopak velkým hitem je bílá perleť, která symbolizuje čistotu a jednoduchost.“ Výrobky firmy USSPA jsou designově na velmi vysoké úrovni. Posbíraly už několik cen. 

Pokud máte rádi wellness a zajímá vás zákulisí podnikání v tomto oboru, pak je tento podcast určen právě pro vás. 

sinfin.digital