V hlavě máme falešný ideál. Každá žena je krásná taková, jaká je, říká Kopalová

Audioverze

Andrea Kopalová jako spoluzakladatelka značky Paon Label vytvořila ze školního projektu úspěšnou firmu vyrábějící spodní prádlo. Filosofií značky je podle Kopalové nejen udržitelnost, ale i bourání nerealistických ideálů krásy. „Značka by hlavně měla prezentovat to, aby ze sebe žena měla pozitivní pocit a a mohla si říct, že je krásná taková, jaká je, ne aby ze sebe měla nějaké mindráky poté, co uvidí perfektní fotku,“ říká Kopalová v nové epizodě podcastu Podnikatelka. „Je náročné tuto cestu vyšlapat a ukázat, že to jde i jinak, že v naší hlavě máme nějaký ideál, který je vlastně falešný a nemusíme se vůbec cítit špatně, když tak nevypadáme,“ dodává.

Kopalová přiznává, že v začátcích podnikání i značka Paon Label na produktové focení používala klasické modelky s minimální potřebou retuší. „Následně jsme ale zjistili, že nechceme mít na značce jen jeden typ žen, když těch typů je strašně moc a každá žena je krásná. Chceme, aby se každá žena mohla v našem prádle vzhlédnout, ať je hubená, nebo má o něco více kil, ať má malá, nebo velká prsa, strie nebo jizvy,“ vysvětluje Kopalová s tím, že celospolečensky jsme podle ní teprve na začátku cesty k akceptaci vlastního těla se všemi jeho nedokonalostmi. „Prádlo šijeme pro ženy tak, aby se v něm cítily samy dobře,“ říká Kopalová.

Jak se vyrábí udržitelné spodní prádlo z recyklovaných plastů z oceánu? A kam posune módní průmysl automatizace a digitalizace? Poslechněte si celou epizodu.

sinfin.digital