Vystudovala sportovní management, následně se věnovala PR a eventům a nakonec se začala zajímat o módu, ve které během mateřské dovolené začala podnikat s výrobou kabelek. Profesní dráha Lucie Kalousové, zakladatelky a majitelky značky kabelek Patrick Poppet, je pestrá a o jejích detailech ona sama hovoří v nové epizodě podcastu Podnikatelka. Jak říká, detail dělá celek. „Sama jsem detailistka až perfekcionistka, což je ale myslím v branži spíše výhoda. Dbám na to, aby každá kabelka, kterou prodávám, byla dotažena do nejmenšího detailu a byla perfektní, stejně jako aby byla krásně zabalena a žena, která si ji koupí, z toho měla kompletní zážitek se vším všudy,“ říká Kalousová.
Kabelka je
podle Lucie Kalousové vizitkou ženy, podobně jako třeba dobře
upravené nehty nebo čisté boty. „Opět je to o detailech. Můžete
si vzít šaty, které jsou samy o sobě hezké, ale na vás vypadají
spíše jako nevzhledný pytel. Ale když si k nim vezmete krásné
boty, kvalitní kabelku a třeba pásek, který vám zvýrazní pas,
tak je ty detaily posunou na úplně jinou úroveň,“ vysvětluje
Kalousová s tím, že při výrobě kabelek dbá na nejvyšší
možnou kvalitu jak kůže, z níž jsou kabelky zhotoveny, vlastní
řemeslné práce, ale i okolnosti výroby v koželužnách. „Jsou
země, kde je kůže sice levnější, ale je za ní obrovské
znečištění. Stejně tak komponenty ke kabelkám je potřeba brát
v té nejvyšší kvalitě, kde se kupříkladu nejenže neloupe a
nemění barva, ale i jsou odhlehčené a více vydrží,“ dodává
Kalousová.
Jak se pozná kvalitní kabelka, z kolika
dílů je vyrobena a jak dlouho její výroba trvá? Poslechněte si
celou epizodu.