Koronavirus možná přesune módní průmysl do onlinu. Sním o angažmá u Diora, říká Vytlačilová

Časopis Forbes ji zařadil do žebříčku 30 pod 30, vystudovala prestižní londýnskou módní školu Central Saint Martins a stihla už spolupracovat s několika světoznámými módními značkami. Andrea Vytlačilová je českou vycházející návrhářskou hvězdou, o které ještě uslyšíme. „Je to skvělé, když můžu mluvit o tom, co mě baví a živí mě to, a pak to někdo šíří dál. To mi dělá velkou radost,“ říká Vytlačilová v nové epizodě podcastu Podnikatelka.

Prestižní univerzitou Central Saint Martins prošlo mnoho návrhářů pracujících ve věhlasných módních domech světa. A jednou z absolventek je i mladá Češka Andrea Vytlačilová. I ona už má za sebou spolupráci se značkami jako Mark Jacobs, Balenciaga, Versace nebo Kenzo. Aktuálně se ale soustředí na vlastní práci, byť neskrývá, že jejím snem je práce pro legendární značku Dior. „Když pracujete v profi ateliéru, vize není vaše, ale toho kreativního ředitele. Často na něčem dlouho pracujete, a pak je to k ničemu. Hrozně jsem chtěla dělat něco svého, co se rozhodnu, že klidně bude jen bílé nebo černé a bude to tak,“ vysvětluje Vytlačilová. „Obrovské plus pro praxi bylo, že jsem šla ze školy, odkud byli i všichni návrháři s nimiž jsem spolupracovala. Dává to člověku velkou výhodu, jelikož hledají lidi na své alma mater,“ dodává.

Jak se dnes dá uspět v módním průmyslu? Stane se z něj kvůli koronaviru online záležitost? Proč jsou drahé značky drahé? A velkovýroba neudržitelná? Poslechněte si celý podcast.

Daniel Křetínský: Proč nepodepíšu dohodu, kterou Google nabídl tisku

sinfin.digital