Někdo by si možná řekl, proč se vzdávat kariéry úspěšné HR ředitelky a členky představenstva mezinárodní pojišťovny, nicméně Andrea Podstrelencová se po šestnácti letech v korporátním prostředí rozhodla pro změnu. „Věděla jsem, že jsem kreativní, baví mě obchod a miluji módu, a chtěla jsem to vše nějak zúročit. Motivovala mě i touha uspět jinak než jako vrcholná HR manažerka,“ vzpomíná Podstrelencová s tím, že důležitým krokem pro založení vlastního podnikání, v jejím případě úspěšného e-shopu s cyklistickými dresy a potřebami Holokolo, který vede spolu se svým mužem, bylo nebát se vystoupit z komfortní zóny. Nyní po dvanácti letech cyklodresy nejen dováží, ale i vyrábí vlastní kolekci. „To je to, co jsem vždy chtěla dělat. Nemusím totiž hádat, co by zákazníci chtěli, po letech v oboru už to vím, a mohu se kromě prodejů zaměřit i na tu módní stránku věci. Móda je totiž všude, i ve sportu,“ dodává Podstrelencová.
Podstrelencová v nové epizodě podcastu Podnikatelka přiznává, že z počátku neměla o oblasti cyklistických potřeb vůbec žádné povědomí a inspirací jí byl manžel, který sám prodával dresy závodníků Tour de France. „Na podnikání je skvělé, že nemusíte pro obor, v němž se rozhodnete podnikat, mít sami nějakou osobní vášeň a vztah, stačí v tom vidět potenciál. A to podnikání vás pak může změnit,“ říká Podstrelencová s tím, že v začátcích podnikání se vůbec sportu nevěnovala a dnes díky své firmě pravidelně cvičí a jezdí na cyklotrenažeru.
„Dokonce si říkám, že mě podnikání obohatilo i v té oblasti řízení lidských zdrojů, které jsem se předtím věnovala. Myslím, že to teď dělám jinak a lépe. Až ve vlastní firmě dělám to opravdové HR, jak chci, a nepotřebuji nějaké tabulky a cizí pravidla,“ uzavírá Podstrelencová.
Jak vznikl název Holokolo? A jak plánuje Andrea Podstrelencová se svým podnikáním expandovat nejen na nové zahraniční trhy, ale i do offline prostředí kamenných prodejen? Poslechněte si celou epizodu.