Za volantem Porsche východu: Kupé Rapid je dodneška poslední škodovácký sporťák

Tužby československých motoristů po sportovním voze jen málokdy došly naplnění jinde než ve vlhkém snu. Těch nemnoho šťastných mohlo sáhnout po autě, které se vymykalo z produkce tuctových škodovek a žigulíků a dokázalo nabídnout alespoň decentní odlesk západního životního stylu. Škoda Rapid je dodnes poslední Škodou s karoserií kupé a ve verzi 136 šlo také o vůbec nejdokonalejší model firmy z éry vozů s motorem vzadu, jehož výroba skončila až po sametové revoluci. Kolik dneska takový stroj stojí a proč se na silnici chová podobně jako Porsche 911? To a mnohem více se dozvíte v dalším díle našeho motoristického podcastu.

Může stát Škoda 120 stejně jako Porsche?

Jak dnes jezdí Škoda Rapid: To nejlepší ze socialistického automobilového marasmu

sinfin.digital