Ivan Hodáč o krizi autoprůmyslu: Každá deprese je současně příležitost

Audioverze

S bývalým dlouholetým šéfem Asociace evropského autoprůmyslu jsme kriticky a nezaujatě zhodnotili novou kampaň značky Jaguar, řeč ale byla i o seriózních tématech, jako jsou vztahy evropských dodavatelů komponentů k čínským výrobcům automobilů a uvalení dodatečných dovozních cel na jejich auta. 

Podle Ivana Hodáče je krize evropského autoprůmyslu současně příležitostí sjednotit šiky v boji proti Asiatům – se kterými by se ale obecně mělo spíš spolupracovat než válčit. „Pro opětovný růst je ale nejprve nutné vytvořit podmínky,“ upozornil bystrý insider klíčového průmyslového odvětví.

To vše a mnohem víc v dalším díle našeho motoristického podcastu.

Ivan Hodáč: O elektromobilitě rozhodne spotřebitel střední třídy. Zákaz spalovacích motorů se změní

Upřímnou soustrast Filipu Turkovi a poděkování Jaguaru za všechny ty minulé krásné vozy

Kam se podělo kouzlo Volkswagenu? Automobilku dohnala sázka na elektromobilitu i vlastní arogance

sinfin.digital