Česko hledá prezidenta: Primě hrozí kvůli pořadu žaloba, za použití názvu nabídla jen „drobné“

Bylo to rekordní vysílání nejen celého roku, ale celé historie. Poslední duel prezidentské volby z úvodu ledna loňského roku s názvem Česko hledá prezidenta na obrazovkách televize Prima sledovalo 2,2 milionu diváků. Prima tehdy jen na reklamě k tomuto pořadu mohla vydělat podle odhadů i přes deset milionů korun. Problém je však v tom, že televize podle všeho využila název pořadu neoprávněně a nyní vlastníkovi, který si doménu zaregistroval, v rámci mimosoudního vyrovnání nabídla jen „drobné“.

Když televize Prima z karlínského divadla vysílala v poslední předvolební večer politický duel mezi Milošem Zemanem a Jiřím Drahošem, sledovalo jej u obrazovek asi 2,2 milionu diváků. Nejvíce v pětadvacetileté historii Primy. Ten večer televize zobchodovala reklamu podle odhadů nejméně za vysoké jednotky milionů korun, byť vzhledem ke komplikovanému trhu prodeje televizní reklamy, zejména kvůli nepřehlednému systému slev, přesné číslo může vědět pouze sama televize. 

Příběh „podzemního města“. Před 157 lety začalo jezdit londýnské metro, nejstarší na světě

sinfin.digital