Krize byla potřeba, měli jsme se příliš dobře, domnívá se investor a majitel skupiny C2H Michal Mička, který vlastní mimo jiné oděvní značky Pietro Filipi a Kara. V novém díle pořadu Kapitola zmiňuje i to, že nadále nechce jít cestou slev. „Slevu vnímám jako přiznání chyby. Chceme spíše vymýšlet, co a jak komunikovat, aby to zákazník koupil za plnou cenu. Nechceme z lidí dělat hlupáky,“ říká Mička. Jak se jeho společnosti popasovaly s koronavirovou krizí? Kde vidí příležitosti? A jak hodnotí vládní záchranná opatření pro podnikatele? Podívejte se na celý rozhovor v úvodu článku.
Jako investor a vlastník skupiny C2H, který v současné době vlastní mimo jiné i oděvní značky Pietro Filipi a Kara, musel i Michal Mička v souvislosti s pandemií koronaviru zavřít ze dne na den své provozovny. „Za ty dva měsíce jsme přišli o 110 milionů tržeb,“ vypočítává Mička v rozhovoru s Vojtěchem Kristenem.
Koronavirová krize podle něj zrychlila vzestup e-commerce. „Firmy, které na to reagují, z toho mohou těžit. My se snažíme být co nejlepší. Intenzivně pracujeme s tím, abychom měli pro cílovou skupinu zajímavý obsah,“ vysvětluje Mička.