Audioverze
„Dobrý firmy umíraj na zbytečný chyby dnes a denně,“ říkají zakladatelé společnosti Unicorn Attacks Vít Šubert a Martin Medek. Jejich byznysem je právě takovým firmám pomáhat, aby se „stupidních chyb“ vyvarovaly. A je jedno, zda jde o velké korporace, anebo malé start-upy. „Naším mottem je, že pomáháme korporacím myslet jako start-upy a start-upům jako korporace,“ vysvětluje v novém dílu pořadu Kapitola Martin Medek. A jaké jsou nejčastější „blbé chyby“ českých firem bez ohledu na velikost? „Tři základní se opakují,“ popisuje Vítek Šubert. „Často se zakoukají do svého produktu natolik, že nevnímají zákazníka. Další velkou chybou je, že podceňují prodej a marketing. A třetí, tomu u nás říkáme hra na start-up.“ Co to znamená? Jak si české firmy vedou ve srovnání se světovou konkurencí? A co by Unicorn Attacks změnili v Googlu či Facebooku? Poslechněte si celý pořad.