Co Češi chtějí od banky? „Aby zbytečně neotravovala a dělala jim život co nejjednodušší,“ říká šéf marketingu Air Bank Dostál

Audioverze

Naprostá většina českých spotřebitelů chce podle ředitele marketingu Air Bank Oldřicha Dostála od své banky v zásadě jednoduché věci. „Pokud to nejsou ‚bankovní fanatici‘, chtějí hlavně to, aby je banka zbytečně neotravovala. Aby měli svůj bankovní život co nejjednodušší. A pochopitelně, aby to celé fungovalo,“ říká Dostál v nové epizodě podcastu Kapitola. Právě takový přístup je podle Dostála pro Air Bank největší inspirací. „Celá naše filosofie je postavená na tom, abychom naše produkty vymýšleli způsobem, jako bychom je dělali sami pro sebe,“ říká šéf marketingu banky, jež nedávno překonala 1,1 milionu klientů. 

„To je důvod, proč chceme mít naše produkty jednoduché a uživatelsky přívětivé. Bez zbytečných složitostí. Na rozdíl od ostatních bank například ani ‚nekastujeme‘ – u nás zlaté, stříbrné a bronzové klienty nenajdete, každý zákazník je pro nás stejně důležitý, bez ohledu, kolik peněz má na účtu,“ říká Dostál. Ten v rozhovoru také popisuje nový komunikační koncept banky i plány skupiny na nadcházející roky. Jakým způsobem chce banka oslovit generaci Z? Proč po 12 letech změnila podobu televizní kampaně? Jak zapojí influencery? A chtějí mít Češi svou banku skutečně rádi? Poslechněte si celou epizodu.

sinfin.digital