Twitterové bitvy žádné voliče nezajímají. Je to chráněná dílna, má jasno Šimíček

Audioverze

„Je tady obrovské množství lidí, které politika nezajímá. Anebo ji řeší pouze okrajově,“ upozorňuje v nové epizodě podcastu Česká jízda influencer, podcaster, člen ODS a iniciativy ČESKO.plus Ondřej Šimíček. Sociální síť X (dřív Twitter) označuje za chráněnou dílnu, kde se řeší témata, která v reálném světě žádné voliče nezajímají. Dlouhodobě podle něj není také možné, aby vítězil politický marketing bez politického obsahu.

„Mladým voličům nevadí Fiala, Bartoš nebo Kupka. Oni jim jsou jedno. Žijí v úplně jiném světě. A toto prolomit, dostat se do jejich světa, je pro politické strany ten hlavní úkol,“ má jasno Šimíček, který působí v ODS a je výrazným zastáncem pravicové politiky na sociálních sítích.

Pokud se mění sociální svět a realita lidí, není podle něj možné, aby se politici vraceli k nástrojům, které byly efektivní a úspěšné před dvaceti lety. A ještě jedna věc je podle něj důležitá: „Témata, která se řeší na sociálních sítích, třeba na Twitteru (dnes síť X, pozn. red.), nikoho v reálném světě nezajímají. Je to chráněná dílna.“

Nezbytným předpokladem úspěchu nejen těch současných, ale především budoucích politiků podle něj v každém případě bude dlouhodobá práce se svou komunitou příznivců na sociálních sítích. „Jsem o tom přesvědčený,“ říká.

Odešli někteří bývalí voliči ODS k Přísaze a Filipu Turkovi? Co si myslí o vulgaritách na sociálních sítích? A lze tam zaujmout umírněnými názory? Dejte si celou epizodu.

sinfin.digital