„Enfant terrible“ české mediální scény Jaromír Soukup vrací úder. Poté, co získal zpět kontrolu nad svým mediálním impériem a navýšil kapitál klíčové mediální agentury Médea o 100 milionů korun, si naposledy vyšlápnul i na miliardáře Karla Komárka. Od něj si totiž přetáhnul zpět klíčového manažera Filipa Doubka, který ke Komárkovi na jaře odešel právě od Soukupa. Tehdy Komárek počítal s tím, že pro něj Filip Doubek vybuduje vlastní silnou mediální agenturu.
Ještě na jaře to vypadalo, že je excentrický milionář Jaromír Soukup poražen. Pandemie jeho byznysu zasadila tvrdou ránu: čelil insolvenčnímu řízení, čínský investor přebral vedení jeho nejdůležitější a nejziskovější firmy – agentury Médea, a nadto jej opustili dva klíčoví lidé: šéf obsahu Daniel Köppl a šéf obchodu Filip Doubek.
Soukup ale problémy dokázal jeden po druhém vyřešit. Do insolvenčního řízení se nepřihlásil žádný větší věřitel a to tak spadlo pod stůl, reklamní trh se po covidu zmátořil a s čínským investorem nakonec našel společnou řeč a vzal si vedení firem, zejména klíčové mediální agentury Médea, zpět do vlastních rukou.
Jak se nyní ukazuje, Soukup neskončil jen u toho – a svůj byznys konsoliduje i po personální stránce. Jak INFO.CZ zjistilo jako první, milionář z barrandovského kopce získal zpátky i jednoho ze svých klíčových manažerů Filipa Doubka. Tedy obchodního ředitele, který měl pro miliardáře Komárka stavět novou mediální agenturu.