PR agentura Hero & Outlaw si připisuje velké vítězství. Na festivalu kreativity Cannes Lions, který je obdobou filmových Oscarů, porota ocenila její projekt „13 minut“ sochou Stříbrného lva v kategorii PR.
Jedná se o první velké vítězství české výpravy ve francouzském Cannes, které si připisuje agentura Hero & Outlaw Marka Hanče a Ivo Půra. Jury jejich projekt „13 minut“ ocenila v kategorii PR Stříbrným lvem a zařadila je tak mezi nejúspěšnější kampaně loňského roku. Kromě PR agentury se na projektu 13 minut dále podíleli pražští McCann a agentura Renegadz.
„Klíčem úspěchu byl silný příběh, který byl schopný divákovi zprostředkovat pravdivé emoce. Bez příběhu, bez dokumentu a bez tvůrce, který dokázal emoce přenést přímo k divákům, by tahle kampaň neměla nikdy ten správný efekt,“ uvedl pro INFO.CZ jeden ze zakladatelů Hero & Outlaw Marek Hanč. „To pomyslné mrazení v zádech jsme byli schopni přenést na diváka, a ovlivnit tak jeho chování pozitivním způsobem.”
„Když jsme poprvé dostali do ruky velmi ambiciózní zadání ze strany Asociace pojišťoven, tedy rozpoutat celospolečenskou diskusi, zapojit ve velké míře emoce a doručit kampaň, která bude mít skutečný dopad, zavrhli jsme standardní reklamní přístup a dívali se na věc perspektivou PR,“ doplňuje pro INFO.CZ druhý ze zakladatelů Ivo Půr. „Díky spolupráci expertů na rozdílné stránky komunikace jsme pak požadovaného cíle dosáhli a kampaň dnes slouží jako příklad v celé řadě zemí světa. Po tomto ocenění věřím bude dávána za příklad ještě více.“