Desítky milionů korun platí každý rok Česká pošta za propagaci nebo reklamní předměty. Podnik přitom dlouhodobě tvrdí, že nemá dostatek peněz na výraznější zvýšení platů a požaduje od státu stovky milionů korun jako kompenzaci za poskytování základních služeb.
Za propagaci utratila Česká pošta v roce 2015 takřka 47 milionů korun, z toho více než 610 tisíc korun zamířilo na nákup 4440 lahví vín. Jsou mezi nimi lahve především ze zahraničí, které stojí kolem 200 korun, ale i takové, jejichž cena přesahuje 500 korun.
Státní podnik tvrdí, že tato vína potřebuje za účelem zvýšení svého zisku. „Česká pošta využívá vína jako propagační předmět, tedy v souvislosti se svou ekonomickou činností k dosažení, zajištění a udržení příjmů,“ uvedla k tisícovkám lahví Eva Krejčí z odboru komunikace pošty.