Miloš Zeman v pondělí na svých webových stránkách zveřejnil seznam výdajů na kampaň. Z údajů vyplývá, že do reklamy zatím směřovalo minimálně 17 milionů korun. Většina z nich přitom za pomoci spolku, u něhož nelze dohledat přesný původ peněz. Nejvyšší částka – téměř 8 milionů korun – šla na billboardy, které se v posledních týdnech objevily po celé republice. Zemanovi přispěvatelé přitom své motivace pro podporu odmítají komentovat. K výdajům na kampaň se do konce pondělí museli podle zákona přiznat i další kandidáti.
Tým Miloše Zemana do zákonné lhůty zveřejnil požadované údaje. I tak ale přetrvává kritika odborníků, že se jedná o netransparentní financování. Dokumenty ukazují, že kampaň současné hlavy státu, která tvrdí, že se nijak nepropaguje, stála nejméně 17 milionů korun. Největší částku proplatil spolek Přátelé Miloše Zemana, v jehož čele figuruje hradní kancléř Vratislav Mynář nebo šéf Jazzové sekce Karel Srp. Vydal téměř 8 milionů korun na velkoplošnou outdoorovou reklamu, tedy billboardy, více jak 130 tisíc korun na správu sociálních sítí nebo necelých 20 tisíc za audiovizuální služby.