Babiš naplňuje celou abecedu marketingu. Volby ale nevyhraje a Piráti prohrají

Michal Půr, Mirek Topolánek

Za „nejlepšího v marketingu“ se Andrej Babiš sám označuje poměrně pravidelně. Podle Mirka Topolánka dokonce naplňuje celou abecedu marketingu: „Arogance, Bagatelizace, Cynismus, Denunciace, a na konci pak Úkrok stranou, Vrtění psem a to vede k finále v podobě Zúčtování se ztroskotanci a zaprodanci a zametání stop.“ Za onen úkrok stranou by šla považovat například sázka na moravskoslezského hejtmana Iva Vondráka. Ani marketingové prvenství ale podle Topolánka Babišovi nepomůže. „Babiš volby prohraje a Piráti je nevyhrají,“ říká v nové epizodě Topol Show. Starší díly najdete v seznamu dole.

Video je pouze pro předplatitele
Uvidíte v něm:
  • Jak vypadá Babišova abeceda marketingu?
  • V čem dělá úkrok stranou?
  • A proč ani on, ani Piráti nebudou vítězi voleb?
sinfin.digital